Получаването на нови клиенти е едно от най-големите предизвикателства, с които ежедневно се сблъскват бизнесите.
Маркетингът играе решаваща роля за привличането на нови клиенти във вашата компания, но много собственици на малък бизнес се борят с решението дали да направят маркетинга сами или да получат външна помощ.
Собствениците на фирми често се питат: „Трябва ли да наема маркетолог или маркетингова агенция за моя бизнес?“
Собствениците на фирми трябва да обмислят да наемат маркетингова агенция, защото:
– Агенция за маркетинг ще модернизира вашата стратегия
– Маркетингова агенция ще освободи време за управление на вашия бизнес
– Маркетингова агенция ще ви съдейства да сведете разходите за заплати до минимум
– Маркетинговата агенция е добра инвестиция, която води до дългосрочни резултати
Всички компании се нуждаят от ефективен, добре обмислен и изпълнен маркетингов план. Маркетинг агенция ще работи с вас, за да създаде и реализира успешен маркетингов план.
Това ще генерира плюс за вашия бизнес, което впоследствие може да се превърне в продажби, като ви постави на пътя към върха на бизнеса.
Агенцията за маркетинг ще модернизира вашата стратегия
Увеличеното търсене в интернет и експлозията на социалните медийни мрежи смениха начина, по който фирмите трябва да постигнат своите целеви перспективи и да комуникират с тези, които могат да им помогнат да решат проблемите си.
Когато някога изходящите маркетингови методи (като реклами на жълти страници, реклами или печатни реклами) насочват клиентите към вратата на бизнеса, съвременните потребители са въоръжени с компютри и мобилни устройства и очакват достъп до информация в реално време, за да могат да вземат решение за покупка с помощта на няколко натискания на клавиши.
Това значи, че компаниите трябва да гарантират, че съобщенията им са добре изпълнени и имат уебсайтове, които лесно се намират в интернет, споделят от Olifant Digital. С други думи, входящият маркетингов процес е в действие.
По-долу сме приложили списък със задачи, които съставляват „модерната маркетингова стратегия“:
– Разработка и редизайн на уебсайтове
– Работа по графичен дизайн
– SEO / проучване на ключови думи
– Проучване на пазара
– Интеграция на мобилен маркетинг
– Разработване и производство на брошури
– Разработка на съдържание
– Целенасочено създаване на имейл
– Електронни бюлетини
– Маркетинг в социалните медии
– Платена реклама
– Метрики и анализ на данни
– Печатен маркетинг
– Работа с връзките с обществеността
– Специални събития
– Спонсорство
Въпреки че това прилича на доста подробен списък, винаги се появяват нови технологии, приложения и дисциплини. Тази бърза промяна в новите технологии и техники е това, което прави поддържането на маркетинга през 21- ви век такова предизвикателство за малкия бизнес.
Агенция за маркетинг ще освободи време за управление на вашия бизнес
Много предприемачи са пристрастени към манталитета „Направи си сам“ (DIY), което означава, че се опитват да изпълняват тези задачи без помощта на платени специалисти. Вярно е, че човек може да намери и получи достатъчно знания, за да изпълни горните задачи.
Времето и усилията, необходими на собственика, за да изпълни успешно модерна маркетингова стратегия, със сигурност биха повлияли на бизнеса.
Кривата на обучение за всеки с малко опит в маркетинга е зашеметяваща и би предизвикала заетия предприемач да създаде цялостна и ефективна маркетингова стратегия. Дори ако собственикът отдели необходимото време, за да научи всички тези маркетингови елементи, вие ще бъдете подслушващ собственик на бизнес с малко време, за да управлявате своя бизнес.
Тъй като маркетинговите технологии и техники се променят непрекъснато, да го направите сами е неизпълнима стратегия. Собствениците на фирми нямат време да се справят с допълнителни задачи, които не са от тяхната компетенция.
Следователно, предприятията, които нямат нито време, нито склонност да си направят сами нещо, имат избор … или да наемат служител, или да наемат външна агенция.
Агенцията за маркетинг ще помогне да се намалят разходите за заплати
В много случаи собствениците на фирми се стремят да наемат служител, тъй като в миналото това е бил начинът, за да се реши непосредствена нужда.
Освен това собствениците на фирми може да имат представата, че външната агенция е много по-скъпа от наемането на вътрешен персонал. Проблемът с тази обосновка е, че през повечето време собствениците нямат истинска база за сравнение.
В много случаи собствениците на бизнес обикновено използват основна заплата спрямо почасова ставка за маркетингова агенция и след това стигат до извода, че тъй като часовата ставка е по-висока, това трябва да е по-скъпият вариант. Това е голяма грешка.
Много собственици не успяват да вземат предвид истинските разходи, свързани с наемането и задържането на служител. Трябва да отчитате не само основната заплата, но добавянето на разходи като данъци върху заплатите, вноски за здравно осигуряване, вноските за пенсионния план, отпуски и болнични дни увеличава тази цифра. Добавяйки и други разходи, като разходите за набиране и обучение на персонал, и общата сума наистина започва да ескалира бързо.
За сравнението използвахме длъжността „Маркетинг мениджър“. Много маркетингови специалисти се специализират в една област на маркетинга като маркетинг в социалните медии и може да нямат особено богат опит.
Има и много елементи за маркетинг, затова избрахме входящия маркетингов процес, който обхваща много от изброените по-горе елементи.
В допълнение към разходите за наемане на подходящия служител, ефективното изпълнение на много маркетингови задачи днес изисква обширен софтуер, което означава инвестиция … голяма част от него под формата на предварителни покупки и годишни абонаменти на графични програми, приложения за управление на кликване , софтуер за бизнес метрики и цял куп други изисквания.
Има и един допълнителен фактор, който трябва да се вземе на сериозно. Би било изключително трудно да се назначи човек, който има всяко от уменията, необходими за изпълнение на вашата стратегия. Това най-вероятно ще изисква да възложите поне някои от тези задачи на други служители или да наемете допълнителен персонал, което наистина изисква още разходи.
Така че, след като вземете предвид тези фактори, наемането на маркетингов персонал не е изгодна сделка. Агенцията за маркетинг е добра инвестиция
Въпреки че може да усетите, че спестявате пари на час, наемайки служител или го правите сами, наемането на маркетингова агенция предоставя значителна стойност. Това е особено вярно, ако се фокусира върху входящи маркетингови техники. Отдавна са минали дните на „лудите мъже“ с мъгляви бюджети и скрити такси. Днес нещата стават много по-лесно с екипите на маркетинговите компании.
Снимка: Pixabay.com