Неслучайно е казано, че финансовите кризи действат на хората така, както врящата вода на пакетчето чай, когато го пускаме в нея.
Всичко това са моменти на предизвикателство, които ни помагат да реализираме истинския си потенциал.
Безспорно и сега времената са трудни, но който е решен, може да направи първите си стъпки в търговията и да си пробва късмета.
Особено подходяща ниша са бебешките и детските стоки, а най-вече – бебешките колички на едро .
Ето го нашият кратък пътеводител как да съберем правилните марки за нашия нов детски магазин.
Ултимативният търговски артикул – количката за бебе
Това е стока, за която няма сезон и никога не е въпрос на удобен момент за купувача. Когато потрябва – трябва, и това е. Нещо повече – тук по-рядко е вариант пазаруването втора употреба, тъй като количката е един от най-употребяваните атрибути на малкото и доста често е твърде износена, докато приключим с нея.
На пазара в България в последно време има огромно разнообразие от търговски марки. В търговията на едро обаче е много важно да се насочим към правилните марки и модели, за да пожънем успехи.
Разнообразието е ключово
Много хора знаят, че всеки играч на пазара е силно специализиран в определена сфера и абсолютно всяка от тези сфери си има свои лидери. Получава се така, че за нас е трудно да преценим кой бранд в какво е добър и кои са слабите му места.
А при количките потребителите идват с какви ли не запитвания – някои държат най-вече на компактните размери и олекотения дизайн, тъй като се притесняват от неработещи асансьори и необлагородени подлези.
Много родители пък търсят възможно най-функционалното возило за своето бебе. За тях са подходящи комбинираните колички, които могат да се трансформират в столче за кола, триколка и др.
Как да съберем портфолио от възможно повече брандове?
В началото е доста трудно да изградим продуктовата си база. Макар на всички да ни се иска да започнем силно, отношенията между марка и дистрибутор понякога са по-сложни, отколкото ни се иска, а когато искаме да диверсифицираме портфолиото си възможно повече, задачата може да се окаже непосилна.
Съветваме ви да започнете с малко портфолио от само един или два бранда, което постепенно ще можете да разраствате и обогатявате в бъдеще.
С кои брандове да започнем?
Изберете марка, която не прави само детски колички. Така ще имате изградени фирмени отношения с доставчика и във всеки един момент ще можете да разширите продуктовата си гама.
Как да привлечем първите си клиенти?
Направете си хубав сайт и го заредете с добри продуктови снимки. Пускайте хубави промоции от време на време. Ако продавате вече утвърдени на пазара брандове, увеличавате шансовете да ви харесат още преди да са чували за вас.
Клиентите идват заради цената, но остават заради качеството
Като търговци знаем, че най-добрата реклама са доволните купувачи. А за целта е нужно да представим добро качество. Много от тях е възможно да имат в близкия си кръг на познанство други потенциални клиенти за вашия магазин. Залагайте само на марки, за които сте сигурни, че предоставят само топ колички.
Съотношение цена – качество
Първенството по този показател държи швейцарският бранд ZIZITO. С изгодните си цени и функционалните си модели, той определено се налага сред потребителите у нас през последните две години.
Продажбата на детски колички може да се окаже началото на един чудесен и успешен бизнес проект за вас. Всичко, което ви трябва, за да започнете, е да посетите онлайн портала на Zizito. Под шапката му ще намерите и други известни марки на българския пазар.