Home / Здраве и диети / 6 вредни навика, които пречат на хубавата фигура

6 вредни навика, които пречат на хубавата фигура

Искате стройна фигура? Хранете се правилно!

След множество изследвания стана ясно, че освен храната, която поглъщаме, на фигурата вредят и навиците на хранене. Изходът е да се отървем от тях!

Един от сериозните проблеми на човечеството през ХХI век е затлъстяването, а основните причини за това не са липсата на воля, а вредните навици на хранене.

1. Среднощно хранене

Ставането посред нощ и опустошаването на хладилника е един от най-сериозните врагове на хубавата фигура. Човешкият организъм усвоява поетата през деня храна от 20:00 до 04:00 часа, което означава, че хапването през нощта обърква процеса, пренатоварва стомаха и от там се получава натрупване на мазнини. Ето защо след

хубава фигура

Можете да имате страхотно тяло с минимални усилия и лишения!

20:00 часа не трябва да се поемат храна и течности.

2. Бързо хранене

Бързото хранене е един от най-лошите навици. То води до поемане на повече количества храна, а следователно до преяждане. Сигналът, че стомахът е заситен, достига до мозъка едва 20 минути след прием на храна. Ето защо е важно да се храним бавно.

3. Неосъзнато хранене

В по-голяма чиния съответно се слага повече храна, а това подвежда и води до вероятност тя да бъде изядена. Причината е зрителната измама. За стегната фигура храната трябва да се сервира в по-малки чинии.

4. Глад или жажда?

Често приемаме жаждата за глад. Почувствате ли глад след скорошно хранене, преди да хапнете отново, изпийте чаша вода, изчакайте 15 минути и ако все още усещате глад, хапнете нещо в малко количество.

5. Липса на закуска

Закуската е най-важна за човешкия организъм. Не е нужно да се изяждат големи количества рано сутрин, достатъчен е един плод или препечена филийка от пълнозърнест хляб, намазана с крема сирене, например. Закуската засилва метаболизма.

6. Едно хранене на ден

Грешно е схващането, че ако ядем само един път на ден, няма да пълнеем. Колкото повече се гладува през деня, толкова по-обилна ще е вечерята. Тук е моментът да подчертаем, че вечерята трябва да е най-лека от всичките останали хранения за деня.

За по-добър и по-бърз ефект не пропускайте физическите упражнения! Вижте видеото! 

loading...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*